First days - Reisverslag uit Cairns, Australië van Keyi Burggraaff - WaarBenJij.nu First days - Reisverslag uit Cairns, Australië van Keyi Burggraaff - WaarBenJij.nu

First days

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Keyi

01 September 2008 | Australië, Cairns

Hey folks,

Na een lange vlucht en op 5 vliegvelden te zijn geweest :S kwamen we 38 uur later aan in Cairns... De vlucht opzich was prima. Alleen jammer dat dat niet voor mijn bagage geldde... Judith's tas was er gelukkig wel, dus had nog een extra onderbroek...
Als het goed is komt mijn backpack morgen aan, dus kan de deo weer de kast in:p

Op dit kleine minpuntje na is het hier fantastisch! We hebben heerlijk weer; net niet te warm.
Na de broodnodige rustdag hebben we vandaag de auto gehaald; een 5 meter lange automatisch schakelende stationwagon. Nu de kids nog:p
Het is wennen om links te rijden en door te hebben hoe de verkeersregels hier zijn, maar na een eerste rit naar het strandje iets noordelijker van Cairns zit dat wel snor.

Verder heb ik een mobiele telefoon gekocht, dus nu heb ik 2 telefoons. Je kunt me wel op de oude smsen als je dat wilt. Mijn nieuwe nr moet ik nog activeren ofzo, dus ik weet niet wanneer ie het gaat doen. Het nummer is 0401400549. Als je belt moet daar 0061 voor en dan de eerste 0 weglaten. Dus als ie het gaat doen kun je op die manier contacten.

De komende dagen gaan we iets noordelijker richting regenwouden en mooie stranden.

Groetjes van down under!

Keyi & Judith

• 01 September 2008 - 12:13

Casper:

Nou, dat is balen van die bagage! Gelukkig is de 'mood' nog goed en gaat het rijden prima. Succes met het vinden van je bagage. Houd ons op de hoogte!
    Groeten

• 01 September 2008 - 14:44

Marcel En Joke:

Ja, vooral marcel zal blij zijn als de rugzak gevonden is :)
    veel plezier en goeie reis!

• 01 September 2008 - 16:33

Margot:

Fijn om even te horen dat je rugzak toch bij je terecht gaat komen. Zo'n grote rugzak zou je toch eigenlijk niet over het hoofd kunnen zien....Hebben jullie nou ook een tent bij de auto gehuurd? Geniet van jullie down under avontuur!

• 01 September 2008 - 17:33

Lies:

Hey kangeroos,

het avontuur is meteen al begonnen! Ach ja, in een blue lagoon heb je weinig nodig behalve een goede portie zonnebrand ;-)!

Fijne vakantiestart saampies!

xx Lies

• 01 September 2008 - 19:37

Bart:

Keyi en Judith,
    Geniet van jullie ervaringen. Wat een avontuur!
    Take good care.

• 02 September 2008 - 16:11

Tuur:

T kan niet allemaal meezitten. Beschouw de bagageproblemen maar als onderdeel van 'the experience'. In Cairns hebben ze vast ook wel onderbroeken ;)

Gaan we binnenkort ook foto's van jullie aan eoa tropisch strand zien?

Groeten Tuur

• 04 September 2008 - 18:48

Wlazlo:

Veel plezier op jullie avontuur down under! En wacht maar even met die kids tot jullie weer terug in Nederland zijn! ;)
    Groeten

• 05 September 2008 - 16:13

Femke:

Hey!
    Jullie avontuur begon idd beetje jammer, maar komt nu zeker goed! Ik ben sinds gister weer in het koude kikkerlandje... gelukkig alles goed gegaan, nu aan het genieten van het nieuwe huis van mn ouders! En natuurlijk heeeel mss overmorgen ff leren voor een mondeling... :S... maar eerst maars lekker weer iedereen zien! Heb het echt super gehad, ongelofelijke ervaring, dat wordt het voor jullie ook zeker!
    Geniet ervan,
    Kus

• 07 September 2008 - 08:36

Manon:

Hee,
    Hopelijk is je tas aangekomen nu!
    Heel veel plezier daar,
    Liefs manon

• 07 September 2008 - 15:56

Gidy:

Hai jullie twee!
    Heel veel plezier daar aan de andere kant van de grote zee! Maak er iets moois van! Geniet ze!
    Liefs Gidy & Hein